Vitt & Brett med Jani Pesonen (Kuronen) OFFICAL

Debatt

Publicerad 2023-03-16 20:11:18 i Allmänt,

Nu vill jag starta en DEBATT!
Akuten stänger i sommar
Det kanske kommer "kosta" människoliv?
Akuten har faktiskt räddat mitt liv!
Vad ska man ta sig till om nån får hjärtstillestånd (som jag haft) eller infarkt.
Vad kommer alla sjukresor kosta landstinget?
Det kommer bli tidskrävande att ta sig till Skövde under pågående inflation dessutom, tänker på bränslekostnader (med privatbil) o dyl. Vissa kanske inte har råd att ta sig till Skövde?
Mvh:
En som står på akutens samt sjukvårdspersonalens sida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kille i mina bästa år som tycker om det mesta som gör livet glatt! Musik, datorer, media, vänner, krogliv samt ishockey!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela