Vitt & Brett med Jani Pesonen (Kuronen) OFFICAL

Så beter sig vissa Lidköpingsbor del 3

Publicerad 2022-05-19 20:05:00 i Allmänt,

Ikväll var jag på 12 stegsmöte i Lidköping och någon hade råkat glömma stänga
ytterdörren till lokalen och givetvis var det ett rötägg som stod utanför och
väntade på min delning.
När jag sa att musiken är en av mina högre makter och hjälper
mig att må bra snyftade hon men de säger mer om henne.
"Han ska iinte få må bra säger rötäggen"
Det händer att vissa ringer till Vuxenpsyk i Lidköping bara för att prata skit
om mig och säger: Janis medicinering är för stark!
Vissa vill helt enkelt inte att jag ska må bra.
Folk är besatta av mig som person och går med hörselsnäckor
bla för att höra vad tex jag prata om.
 
Dom sämst ställda vägrar Vuxenpsyk att sätta LPT på eftersom dom är
korrupta, precis som övriga orten. Alla Apotek är korrupta bland annat och
folk ljuger tex för mig för att nämna nåt.
 
När jag gick till Vuxenpsyk för att prata känslor utfärdade dom ett vårdintyg
och bad den lokala polisen om händräckning som grep mig på biblioteket
och körde mig till akutpsyk i Skövde där jag fick ett LPT.
Vuxenpsyk i Lidköping är hänsynslösa mot bla mig men det finns nog fler exempel
med vårdintyg och LPT:n.
 
Lugn!
Det kommer fler delar om vissa Lidköpingsbor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kille i mina bästa år som tycker om det mesta som gör livet glatt! Musik, datorer, media, vänner, krogliv samt ishockey!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela