Vitt & Brett med Jani Pesonen (Kuronen) OFFICAL

Fyllehistoria 2

Publicerad 2022-05-27 17:40:52 i Allmänt,

Det var i Ludvika när jag och en vän söp till.
Helt plötsligt började vännen hångla med lägenhetsinnehavarens tjej
och det blev bråk så jag stack från lägenheten på fyllan.
 
Mitt mål var Sågmyra ca 10 mil bort ja...
Vad skulle jag där och göra?
 
Jag gick på fyllan och liftade med nån jag inte vet vem de var. Skit samma!
Kväll blev natt och natt blev morgon då jag såg en buss från Dalatrafik
jag klev på och sa: Kör mig till civilisationen och slutstation
var Borlänge Resecenntrum.
 
Jag åkte till Leksand och tog en dusch och stack återigen till Ludvika och...
ja... där blev jag på fyllan och en tjej kom fram och frågade:
Får jag suga av dig...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kille i mina bästa år som tycker om det mesta som gör livet glatt! Musik, datorer, media, vänner, krogliv samt ishockey!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela