Vitt & Brett med Jani Pesonen (Kuronen) OFFICAL

Viking Sally/Wasa King/Estonia

Publicerad 2022-08-03 17:12:53 i Allmänt,

Jag åkte med Estonia på 1980-talet då den seglade under
Viking Lines flagg vid namn Viking Sally.
 
Jag minns att man i hytten skrek och grät om att jag tror
att det ska hända fartyget något och jag vill minnas att jag gick
till informationen som 4-åring och sa de.
Är Du synsk frågade personalen då?
Ja, jag tror de svarade jag som 4-åring.
 
1994-09-28 sjönk fartyget i Östersjön.
 
Jag antar att energier från mig finns där på havets botten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kille i mina bästa år som tycker om det mesta som gör livet glatt! Musik, datorer, media, vänner, krogliv samt ishockey!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela