Vitt & Brett med Jani Pesonen (Kuronen) OFFICAL

Så beter sig vissa Lidköpingsbor

Publicerad 2021-04-05 11:17:00 i Allmänt,

När jag flyttade till Lidköping 2014 lärde en vän hur skitsnacket fungerar.
Så fort någon som gillar skitsnack snappar upp nåt som är intressant går det som en löpeld genom staden.
 
2015 kom det ut nåt väldigt personligtt ur min synvinkel när jag satt och åt lunch på Hjertberg och det tog knappt 5 minuter innan hela butiken visste om de.
Genast började folk hånflina mot mig men jag försvarade mig bra!
När jag gick ute på stan gav vissa kvinnor världens hånflin mot mig och det var då jag mådde psykiskt dåligt, innan jag hade börjat med stämningshöjande medicin.
 
Vissa Lidköpingsbor gaddade ihop sig så att jag aldrig fick ha ett privatliv. Ute på stan stannade folk till intill mig när jag pratade med någon och jag led fruktansvärt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kille i mina bästa år som tycker om det mesta som gör livet glatt! Musik, datorer, media, vänner, krogliv samt ishockey!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela