Vitt & Brett med Jani Pesonen (Kuronen) OFFICAL

Så beter sig vissa Lidköpingsbor del 2

Publicerad 2021-04-18 13:06:34 i Allmänt,

Lidköping är en skavallerstad. Om person A säger nåt om person B så ser person B till att det når A.
Skvaller slutade man med i mellanstadiet så det säger vilken nivå dom befinner sig på.
 
Jag har noterat att nästan alla som jag möter på stan går med sina mobiltelefoner i handen och skickar sms mellan varandra. Det är säkert skitsnack! Hur gamla är ni?
Till och med när folk cyklar håller dom sin mobiltelefon i ena handen. Det gäller även när dom kör bil, då stannar folk bilen och messar skitsnack! Hur låga IQn har ni?
 
En sak till:
Jag misstänker att min nuvarande granne på Kvarnvägen 2i tjuvlyssnar på mig om nätterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kille i mina bästa år som tycker om det mesta som gör livet glatt! Musik, datorer, media, vänner, krogliv samt ishockey!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela