Vitt & Brett med Jani Pesonen (Kuronen) OFFICAL

Jag tror Leksand tar SM Guld! Björn Hellqvist är en bra kille!

Publicerad 2021-04-08 09:50:58 i Allmänt,

Ja...
Förra säsongen var Björn tränare i MODO och spelade upp laget till en andraplats i hockeyallsvenskan men dessvärre ställdes resten av säsongen in pga covid-19. Om den inte hade gjort de så tror jag att Björn hade fört upp laget i SHL. Leksand hade tur, laget slutade näst sist i SHL förra säsongen annars tror jag laget hade åkt ur. Nog talat om de!
 
1969, 1973, 1974 samt 1975 är åren då Leksand tagit guld hittills och jag tror att vi får lägga till 2021 till också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kille i mina bästa år som tycker om det mesta som gör livet glatt! Musik, datorer, media, vänner, krogliv samt ishockey!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela